Momencik, trwa przetwarzanie danych   trwa ładowanie…
Logowanie
x 
Login:
Hasło:
 
  Nie masz konta? Zarejestruj się
Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło
Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie

GaleScud

  • Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę
    • Komixxów na głównej: 11 z 30
    • Oryginalnych komixxów: 0
    • Punktów za komixxy: 16586
    • Komentarzy: 4959
    • Punktów za komentarze: 7065
    Zamieszcza
    komixxy od:
    4 września 2013 o 22:35
    Ostatnio: 10 lipca 2018 o 22:34
    Gadu-gadu: 10207035
    O sobie:

    Miyoshi

    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    7 lipca 2018 o 23:33

    Zróbdrugączęść o MeGusta który pierdzi.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    7 lipca 2018 o 23:23

    Przegrał życie z kretesem.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    7 lipca 2018 o 20:31

    Dlatego że często dostajemy w pysk zanim napijemy sie kawy. Ponieważ jeszcze przed wypiciem kubka czesto po mordzie wali nas budzik, stres, ból głowy, niewyspanie lub czasem zimno.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    7 lipca 2018 o 20:25

    Nie znam sie na piłce nożnej. Ale mysle że dobrzy piłkarze jak Lewandowski w reprezentacji grają gorzej niż w klubach. Bo po co sie starac? w reprezentacji tyle nie zarabiają a jeszcze ktos ich moze sfaulowac i bedą mieli kontuzje i niezagraja gdzies w jakiejs borussi czy gdzie on tam gra gdzie zarabiaja miliony euro za gre. Oni sa dobrzy ale maja reprezentacje gdzies. w klubie walą goal za goalem.

    Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2018 o 20:27

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    7 lipca 2018 o 20:21

    Fajny pomysł. Chociaż Polska raczej nie bedzie taka silna. Znaczy może być, kiedyś tam, ale myśle że dużo później niż lata 40 tego wieku.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    18 czerwca 2018 o 0:19

    nie no serio zle to wygląda

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    18 czerwca 2018 o 0:06

    Lisy są lepsze niż koty

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    22 maja 2018 o 9:41

    strzela z ak47 jedną ręką, szacun

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    21 maja 2018 o 9:44

    w ameryce przynajmniej w moim stanie piwo jest od 21 lat.

    [Odpowiedz]
    Komentarz poniżej poziomu pokaż
    [pokaż komixx]
      Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    16 maja 2018 o 0:18

    Gdybyś był przegrywem życiowym to miałbyś takie pomysły z doświadczenia, że nikt takich nie wymyśli. Polecam spróbować.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    15 maja 2018 o 0:53

    Hejka Komixxowa Kobra! Mam nadzieje, że zostaniesz na dłużej z tą serią to dodamy razem troche oryginalności do poczekalni :D jeszcze sarkazm rysunkowy sie dorzuci i wyjdzie całkiem fajna aktywność prawdziwych twórców.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    14 maja 2018 o 15:58

    Robienie serii to fajna zabawa, też próbowałem ale jakoś nie mam talentu do tego. Tobie chyba szło lepiej bo nawet chociaż mało odwiedzałem stronę to pamiętam tę serie.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -2 (Głosów: 6) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    14 maja 2018 o 15:53

    Obi-Wan mówił, że szturmowcy potrafią bardzo celnie strzelać.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    14 maja 2018 o 4:04

    To była zabawa

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    11 listopada 2017 o 12:07

    no w końcu spędzamy czas na komixxach xD

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    11 listopada 2017 o 6:53

    Cringe feminist

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    11 listopada 2017 o 5:15

    jak widze takie gówniane komixxy to sprawdzam 4 razy czy przypadkiem nie przeglądam głównej.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    10 listopada 2017 o 22:52

    To zakończenie było tak oczywiste że jakby już poszedł z nią do łóżka to byłoby bardziej zaskakujące.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    10 listopada 2017 o 22:16

    jesteś emo?

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    10 listopada 2017 o 20:36

    w ameryce jeden koleś przeciął granat piłą motorową xD

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    10 listopada 2017 o 20:32

    Faktycznie przecież Twilight Sparkle to moje stare alter ego. Dobrze że teraz jestem Ahri, może nikt mnie nie rozpozna.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    10 listopada 2017 o 20:26

    faceci mają lepiej bo mają większy kubek z piciem.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    10 listopada 2017 o 1:39

    Nie ma takiej księgi w Biblii.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    GaleScud PW
    Arcade Jinx nerd, który nosi fedorę

    10 listopada 2017 o 1:31

    Ale zbok xD

    [Odpowiedz]

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10198 199 następna »