Momencik, trwa przetwarzanie danych   trwa ładowanie…
Logowanie
x 
Login:
Hasło:
 
  Nie masz konta? Zarejestruj się
Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło
Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie

Nocturno19

  • Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie
    • Komixxów na głównej: 10 z 226
    • Oryginalnych komixxów: 0
    • Punktów za komixxy: 61299
    • Komentarzy: 724
    • Punktów za komentarze: -56
    Zamieszcza
    komixxy od:
    4 maja 2010 o 22:42
    Ostatnio: 14 kwietnia 2013 o 0:24
    O sobie:

    Felietonista, bloger, publicysta, korespondent NGO, działacz społeczny. Z zamiłowania, znawca amator katolickiej demonologii i angelologii. Z poglądów, narodowy - katolik, nienawidzący czerwonych, nazioli i innych lewactw.

    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    19 lipca 2011 o 19:03

    Woland, Juby17 powiedział wyżej to co bym chciał sam Ci odpowiedzieć.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    18 lipca 2011 o 23:22

    Wiesz co jest naprawdę smutne Juby17? Że oni się powołują na ,,naukowe dowody'' ,ale mają w nosie nasze badania, nawet te których nie przeprowadzają katoliccy uczeni. Woland pisze że badania dr Yarhousa i Jonesa były nieobiektywne... Niby czemu? Przecież jeden z nich jest ateistą! Nie pojmuję toku rozumowania tzw ,,racjonalistów samozwańczych''... Piszą ,,udowodnijcie! Bo my mamy dowody!'' No to cholera pokaż te dowody, ja wbiłem wprost imiona i nazwiska, starczy wbić te słowa do wyszukiwarki. Ale Oni mają umysł niczym ściana, nie przepuszczą prawdy tylko kiszą wszystko to co popiera ich niechęć do Kościoła. Skutkiem czego nie tylko zadowalają się kłamstwem, ale obracają prawdę tak by wyglądała jak kłamstwo.

    Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 23:23

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    18 lipca 2011 o 23:19

    Pokaż więc te badania bracie. Ręczę że nie znajdziesz. Co do homo..pytasz skąd są? Wystarczy pogadać z kim dzieciaki trzymały i jak się zachowywali ich rodzice... Ja rozmawiałem z multum homoseksualistów. Jest pewna zależność. Brak w życiu wpływu drugiego, przeciwnego płciowo rodzica. Gdy jest rodzina mój drogi to nie oznacza że jest rodziną dobrą. Zawsze gdy rozmawiam z homo to ZAWSZe jest taka zależność: Mama/Tata byli bardziej do pracy przywiązani i rzadziej w domu byli. Następnie. Taka osoba spędza więcej czasu z płcią przeciwną, bo z kobietami (przy dziewczynce) nie umie się dogadać jako kobieta...skutkiem czego rozwijają się w takiej kobiecie MĘSKIE zachowania. Stąd te zaburzenie. Możesz nie wierzyć że to katastrofalne, ale mam w nosie co w kto wierzy.. ważniejsze jest to JAKA JEST PRAWDA? Taka,że homo szkodzili by dzieciom. I tyle. P.S. Sparta to Grecja. I pragnę Ci przypomnieć, te cywilizacje UPADŁY, więc dziwny to przykład bracie.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    18 lipca 2011 o 12:13

    Ehhh..jak dziecko, naprawdę jak dziecko! Czytaj u góry co mówiłem o Galileuszu, co mówiłem o Inkwizycji, Krucjatach etc. Nie będę specjalnie dla Ciebie powielał tego. A źródło? www.historia.pl popatrz sobie. P.S. Jeśli ktoś tu nie umie obronić własnych teorii to Ty. Bo Twoje argumenty to nic innego jak sarkazm i ironia z tego co mówię, a nie konkretne fakty. I co do Kościoła, wiem że wiele złego zrobił. Ale nie byl tak zły jak go ludzie przedstawiają. I warto o tym pamiętać.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    17 lipca 2011 o 23:39

    Proste. I tutaj radzę Ci zaczerpnąć wiedzy z psychologii bo nie zrozumiesz tego co postaram Ci się powiedzieć jako 3 letni profil o rozszerzonej biologii + Psychologia z pedagogiką + Wos. Psychologia. Dziecko z rodziny patologicznej ma problemy z założeniem własnej. Zachowuje się, choć są odstępstwa, jak matka/ojciec. Ma problemy z dostosowaniem społecznym. Jasny wniosek: Dziecko z domu wynosi wzorce zachowań. Jesli ktoś wciska inaczej, to łudzi się że psychologia go poprze. Dziecko do prawidłowego rozwoju potrzebuje Matki i Ojca. Chłopczyk od Ojca uczy się zachowań męskich oraz jak powinien kobietę szanować, a od matki jak powinien do kobiet mówić, dostrzega różnice. Dziewczynka ma odwrotnie. W przypadku rodzin patologicznych następuje zatarcie pewnych bodźców samozachowawczych w kontekście mama-tata/facet-kobieta. A teraz oblicz skutek przyczynowo skutkowy, gdy matka bądź ojciec zostanie zastąpiony/a przez drugą osobę płci tej samej. Skutki dla psychiki dziecka są katastrofalne. Nader wszystko problemy z właściwym rozumieniem rodziny jako takiej, która ma dawać życie. Poza tym, problemy natury kontakty z płcią przeciwną/zachowania względem męża/żony. Niby skąd miałoby się nauczyć takie dziecko że mama + tata = dziecko. Pornole? Daj spokój.. Edukacja seksualna? Jeszcze czego. Nie będzie wszystko zmieniane bo Homo chcą tego. Mało tego, łudzisz się że dwóch tatusiów jest czymś naturalnym? Już wyjaśniam, w psychologii to się nazywa Redukcja. Jest to redukowanie pewnych zachowań, bodźców i psychologicznych aspektów jeśli nie mogą zostać zaspokojone, np facet który długo żył poza cywilizacją przestaje być człowiekiem ktory cywilizacji potrzebuje. Staje się odludkiem. W przypadku homo. Gdyby to było NATURALNE to natura sama w psychice usunęłaby w nich instynkt rodzicielski. Jednak, o dziwo, mają go. Mimo że wszystkie prawa psychologii mówią że NIE JEST TO NATURALNE, wy wciąż uważacie że jest. Jakim prawem?

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    17 lipca 2011 o 23:27

    Mam dość Twojej ironii. Pierniczysz o średniowieczu, starczy że spojrząłbyś wyżej na fakty jakie przestawiłem. Ale Ty to przewijasz i masz gdzieś. Jesteś jak mur, rzucam w Ciebie prawdą a Ty masz to gdzieś..mało tego strugasz się na racjonalistę. nie jesteś nim. Jedyne kim jesteś to tupiący nóżką i plujący sarkazmem i ironią dzieciak. I tyle. Bez ironii nie potrafisz. Jak zawsze. Wasze argumenty opierają się na poniżaniu Kościoła, nie ma w nich krzty faktów, argumentów, czy prawdy ani powagi. Jedynie sarkazm. P.S. Za Ciebie umarł już Jezus. Ale podejrzewam, że gdybyś to ty był w szpitalu zamiast wielu pacjentów, i miałbyś powykręcane stopy..To z równą pokorą pomógłbym Ci wstać i się ubrać, pójść/pojechać wózkiem na mszę. Bo dla mnie jesteś bratem. Błądzącym, lecz bratem. Jedyne czego nie chcę to to byś szerzył kłamstwa przeciw Kościołowi.

    [Odpowiedz]
    Komentarz poniżej poziomu pokaż
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    15 lipca 2011 o 23:35

    Nie sugeruję PRZYMUSOWYCH leczeń. Sugeruję PRZYMUSOWE zabronienie im szerzenia dewiacji i zmiany prawa. A widzisz ,,Zresztą... co mnie to że 96 się "wyleczyło" (w cudzysłowiu- leczy to się chorobę!)'' A WŁAŚNIE POWINNO! Te cyfry mówią same za siebie! TO DA SIĘ LECZYĆ! I to nie jest naturalne. Nie ma ani jednego gatunku naczelnych które by się homoseksualizmem parały. Żaby? Może. Człekokształtne? Żadne. ,,Hmmm, naprawdę sądzisz że dom dziecka jest o wiele lepszy dla dziecka od dwóch matek/ojców?'' TAK. To właśnie uważam. ALE. Też łatwo Ci mówić, I TU ZAPAMIĘTAJ SOBIE: ZAWSZE DAJECIE POGLĄD: WYBÓR- DOM Z 2MAMAMI/TATAMI ALBO PATOLOGIA. Lecz czy wyście postradali zmysły? Nie wiesz że PARY HETERO już stoją w kolejkach do adopcji? Jasne jasne, to czysty fortel: ,,Chcemy dzieci dla ich dobra'' Gówno prawda. Nie ma wyboru ,,homosy albo patologia/sierociniec'' Bo po te dzieci już stoja hetero kolejki. Woland...Tym zdaniem ,,A co szkodzi małżeństwo?!'' KOMPLETNIE pokazałeś że NIC A NIC nie znasz się na podstawie społęcznych i socjalnych zachowań, czyż nie? Nic nie liznąłeś WOSu czy psychologi socjalnej. CZŁOWIEKU społeczeństwo, religia, poglądy, seksualność, zasady, moralność, etyka, kultura i narodowość RODZĄ SIĘ W DOMU i MAŁŻEŃSTWIE! Niby jakim prawem mają zmienać homosy prawo naturalne, socjalne, społeczne, kulturalne, religijne, moralne i etyczne, cywilne i konstytucyjne? Ja nie pozwalam im tego zmienić, jest nas więcej w Polsce, idąc w ślady słów kolesia wyżej ,,zabronisz nam?''. Mamy twarde dowody że to da się leczyć. Mamy symulacje społeczne jakby się odbiło uznanie małżeństw homoseksualnych. Mamy psychologiczne podstawy by uznać że dziecko potrzebuje mamy i taty. Mamy przepełnione poczekalnie adopcyjne. A wy co macie? Teksty ,,Bo jesteś homofobem z wypranym mózgiem''? Mimo wszystko nie umiecie obalić najmniejszych dowodów. NIE OKAZAĆ JAKIEŚ CHORE TEZY ŻE ŻABY TAK ROBIĄ. Człowiek nie żaba. Macie OBALIĆ te tezy. Póki tego nie zrobisz bracie homosy będą zawsze dla mnie gejami-->Ci co są świadomi swej choroby i są cicho, i pedały-->Ci co idąc przez ulicę afiszują się ze swoim uleczalnym zboczeniem. Jak śpiewał pewien raper: ,,I jak tu powiedzieć dzieciom, że oni są chorzy ale się nie leczą''.

    Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2011 o 23:42

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    15 lipca 2011 o 23:32

    A widziiisz..użyłeś słowa ,,Litości''. Kolego, a Miłości? A Pokoju? Wytłumaczyłem Ci to wyżej i nie mam zamiaru teraz tego zmieniać. Co trzeba dać osobie takiej? Pokazałem Ci wyżej. Czytaj. Jesteś bezuczuciowy w tym wyrażeniu. A HOMOSEKSUALIZM mój drogi TO JEST CHOROBA! Osoba chora na raka nie każe w ostatnich chwilach życia adoptować sobie dziecka, ani nie każe zmieniać zasad społeczno moralno naturalnych. A homosy owszem. I JEST TO CHOROBA. Nie mam zamiaru cie buraku pozywać. Mam zamiar powiedzieć STOP JEST INNE WYJŚCIE! NIE SŁUCHAJCIE LEWICY/PO/PIS/LIBERAŁÓW/LEWAKOW/KOMUCHÓW ETC. Zaznaczam raz jeszcze, nie masz prawa zabijać ani pozwalać zabijać KOMUKOLWIEK. Nie popierasz aborcji? Ojoj a co się stało? Eutanazja tak, aborcja nie? Hmm.. Wiesz, człowiek to człowiek. W każdej fazie i chwili życia. Nie będziesz człowieka jak psa usypiał. Pytasz skąd biorę te dane? Człowieku, 92% ludzi w Polsce to KATOLICY. Dobre 30% uznaje aborcję/eutanazję za stosunkowo nieduży grzech (wbrew nauce Kościoła). Ale te 30% uległo WASZYM dewiacjom i poglądom. Ci ludzie zamiast w TV słyszeć prawdę to słyszą non stop ataki na Kościół, o pedofilii i wszystko co Kościół może zdyskredytować. Z drugiej strony mają rydzyka i też nie ma czego słuchać. I co zostaje? Niedoinformowani katolicy. Niedoinformowani dzięki wam. Masz prawo mieć opinię, że ludzie życie to nic takiego. Ale TACY ludzie jak Ty nie mają prawa narzucać komukolwiek czegokolwiek, a tym bardziej tego typu poglądów. P.S. I wiem że byś się tego nie podjął. MAło który cwaniak który mówi że zabiłby bez zmrużenia okiem naprawdę by to zrobił.

    Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2011 o 23:47

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    15 lipca 2011 o 15:32

    :3 wiesz że powrót do Peruna to powrót do kraju Polan a nie Polski? Polska narodziła się po chrzcie więc najrozsądniejszym jest uznać że to właśnie TA wiara jest wiarą Polską. Każdy kraj ma religię dominującą... Kraje tzw Świeckie czy też Laickie to kraje, w których także jakaś religia miałą ogromny wpływ na historię, moralność i etykę, ale z przyczyn czysto społecznych wybrane partie usunęły religię z centrum życia społecznego, co jest jak najbardziej ZŁYM krokiem. Czemu? Bo to czysty idiotyzm by w świecie gdzie 95% ludzi to ludzie wierzący w życie pozagrobowe/Boga/Bogów sprzyjać tej 5% mniejszości która tych rzeczy nie uznaje. To jest ateizacja społeczna, a to wielkie niebezpieczeństwo. W kraju gdzie pokazywanie religii swojej i swych współbraci jest zakazane zawsze będzie ateizm. A moi drodzy ATEIZM NIE JEST racjonalny. Ateizm to kolejny światopogląd który korzysta z niektórych danych naukowych, choć anie EINSTEIN ani MENDELEJEW ani DARWIN ani nawet obecny Stephen HAwking NIE SĄ Ateistami. Dla człowieka w pełnym znaczeniu tego słowa bycie CZŁOWIEKIEM to nader wszystko ochrona życia. Poczętego, Zaczętego i Kończącego się. Życie za każdym razem ma tę samą wartość. I zawsze trzeba dbać o ochronę życia... A co do homoseksualizmu to to jest zaburzenie. Bardzo ale to bardzo mylne jest powiedzenie ,,ja mam swoją prawdę, Ty swoją..wierzmy w co chcemy''. Bo czymże jest prawda? Prawda to rzecz zgodna z rzeczywistością. Jeśli choroba zwana homoseksualizmem przestała być nazywana chorobą, ale tylko pod wyznacznikiem ,,bo nie da się tego leczyć i nikomu nie szkodzi'' to bardzo przepraszam, pada to na samym wstępie. I mogą homosie sobie gadać ile chcą, fakty i PRAWDA jest taka: szkodzą jeśli pokazują wszędzie jacy to są inni, propagują swoją dewiację a nader wszystko próbują ADOPCJI i zmieniania prawa naturalnego i cywilnego, religijnego i społecznego do małżeństwa. A co do uleczalności: 2 lekarzy drYarhouse i drJones w 2009 roku przedstawili APA (American Psychological Agency-ta sama która uznala homosów za niechorobę) wyniki badan nad 96 homoseks. Przeprowadzili terapię i co? Wszyscy wyzdrowieli! więc i 1 klauzula argumentująca uznanie tego za NIE chorobę upada i 2 klauzula argumentacji pada. Pamiętajcie, dążcie zawsze DO PRAWDY a nie do ,,on uważa, ja uważam i niech tak zostanie''. Co z tego że idei miliony jak 1 zgodna z prawdą?

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    15 lipca 2011 o 11:26

    Nie, to nie jest coś innego. Samobójstwo a samobójstwo wspomagane to to samo bracie. Definicja ta sama. Jednym zdaniem pokazałeś, że nie dbasz o ludzkie życie i o miłość. ,,Prawdę mówiąc są ciężarem''. Czy ktoś Ci mówił że bycie człowiekiem jest proste? Nie wymagam od Ciebie bycia mną, czy JEzusem, wymagam od Ciebie bycia człowiekiem. Człowiekiem w Pełni, który szanuje drugiego człowieka, a nie traktuje go jak zdychającego psa który może zostać zabity... ups!... jak to wolicie humanitarniej ,,Ukrócić mu męki''. Daj już spokój z tym, szczególnie że całkiem niedawno była nagłośniona sprawa mężczyzny który chciał eutanazji bo jest prawie cały sparaliżowany. Teraz cieszy się życiem. Wiesz dlaczego? Bo czuł się ciężarem, czuł że rodzina go nei kocha... Gdy rodzina zrozumiała że chce się zabić rzucili się i mu pomogli, otoczyli opieką, przekonywali go że nie jest ciężarem, MAŁO tego dali mu pracę i teraz sam na siebie zarabia, przynajmniej po części. Ludzie chcący eutanazji to ludzie załamani, a tacy ludzie jak Ty chcą im pomóc bo to obciążenie społęczne. Pytam raz jeszcze, kto Ci powiedział że bycie człowiekiem jest proste? Mówisz że mam ,,skonczyc pi**lić'' A nie skończę, bo zastanów się. Nie chwaląc się, bo nie mam z czego się chwalić, widziałem dziesiątki śmierci, dziesiątki historii i próśb o eutanazję które zostawały odrzucane po okazaniu ludziom ciepła. Widziałem jak w oczach ludzi umiera życie, ale nie żałują że tak długo pożyli jeszcze... Kim Ty jesteś by wywodzić tak poważane poglądy jak możność zabijania czegokolwiek? Popierasz aborcję?-->Idź do szpitala, niech Ci wyjaśnią jak, a Ty wyciągnij dziecko po kawałku z matki. Popierasz eutanazję?--> Idź do szpitala, weź w swoje ręce strzykawkę z trucizną i wstrzyknij komuś. Nie podjąłbyś się tego? A widzisz. To własnie znaczy że jednak jesteś świadom ciążącego na tym procederze grzechu śmierci. I właśnie dlatego ,,mogę pie**lić''. ,,Tylko powiedziałem że umierająca ma prawo skrócić męki''. Nie ma prawa. to MY mamy OBOWIĄZEK tak wszystko zrobić by ona nie czuła tej męki. Pokazuję Ci, że w Polsce nie przejdzie ta niecna procedura. Jeśli Ci to nie pasuje, to nie masz prawa zmieniać opinii większości w Polsce i pruć się że ,,Polska kraj katolicki i NIESTETY tu nam nei pozwolą mordować''. To Polska, tak tu było jest i będzie BOGU DZIĘKI. Nie zmieniaj prawa i mentalności 90% polaków bo Ty chcesz by zabijano.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    5 lipca 2011 o 15:56

    Woland, zazanczyłem Ci już. Nie mówimy o patriotyźmie globalnym. Mówimy o patriotyźmie Polskim. A Polski patriotyzm to BÓG HONOR OJCZYZNA, z BOGIEM na 1 miejscu. Mało tego, Polski bez chrześcijaństwa by nie było. Nie taka jaką znasz dziś. Od 966 roku, czyli od czasu powstania Polski i zarazem Chrztu Polski jesteśmy nierozłączni. Skoro kraj jest katolicki od pokoleń i dziś też nie ustepuje katolikom to nie macie prawa tu wprowadzać rzeczy antykatolickich. P.S. Woland, słowa ,,Ginęli? Ich sprawa mówiąc brutalnie.'' świadczą jedynie o tym, że jesteś skrajnie niewdzięczny i masz w nosie krew ludzi którzy też i dla Ciebie przelewali krew. Czy kazałbym jej urodzić? Nie kazałbym. Odciąłbym ją od ludzi takich jak Ty, a następnie na spokojnie porozmawiałbym, żeby urodziła. Jestem pewny, że udało by mi się ją przekonać. Skoro psychiatrzy są na tyle dobrzy że mogą pomóc w walce z Syndromem Poaborcyjnym to wątpię by nie potrafili pomóc kobiecie PRZED aborcją a po gwałcie. Mało tego, dziś po adopcję stoją KOLEJKI. Dziecko nie byłoby ani sekundy w sierocińcu. Matka zamiast robić błąd, mordować dzieciątko po prostu może je urodzić. Odpowiednie wsparcie działa cuda. A Tobie Arunel powiem tyle, że 90% mojej działalności dzieje się w realu i mylisz się jeśli uznajesz, zę byle strona nie ma wpływu na postrzeganie przez młodzież świata.

    Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2011 o 15:57

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    14 lipca 2011 o 1:19

    Tak. Nie ma prawa sobie ukrócić życia ani o sekundę. Jeśli ma i Ty uznajesz że to w pełni humanitarne i ludzkie to idź i zabroń policjantom i psychologom pomagać ludziom którzy chcą sobie podciąć żyły/ powiesić się etc. Wybacz, JAKIEKOLWIEK targnięcie się na życie ludzkie, nawet na własne, nie powinno mieć miejsca. Takim ludziom starczy ciepła i miłości do ostatnich dni a nie słów ,,ale jesteś cieżarem'' ,,eutanazja'' bla bla. Odejdź precz z tym Szatańskim planem mordu. Człowiek już w niczym nie może być bezpieczny! Embrion Ludzki- Mordują gdy nie chcą! Dziecko- Mordują jak chore! Dorosły/Stary- Mordują bo to ulga! Czy ktoś Ci powiedział że bycie człowiekiem jest proste? NIE! Zycie człowieka jest trudne i będzie takim. Tacy jak Ty tego nie pojmują. Tacy jak Ty obchodzicie problemy naokoło i strugacie humanistów. Wiesz co? Weź podkaszaj rękawy i tak jak ja przez 4 bite lata pomagaj ludziom duchowo i psychicznie, nieraz i fizycznie w szpitalu. Jesli wytrzymasz 1/8 tego czasu WTEDY będziesz mógł mówić o tym że taki człowiek nie powinien otrzymać wsparcia. W życiu nie widziałeś tyle śmierci osób nieraz chorych, ale zawsze walczyli do ostatniego oddechu, a działo się to po naszych -moich i księdza- rozmowach z tymi osobami. Widziałem jak ich płomienie w oczach gasną z nadzieją życia po śmierci i bez chęci umierania. Nie było przy nich ,,dobrodusznego'' lekarza mordercy. CZŁOWIEK to nie zwierzę, nie będziesz go próbował uśpić. W Polsce to nie przejdzie, nie podoba Ci się? Proszę bardzo, wypad.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    7 lipca 2011 o 11:47

    A pozatym Woland, ten ktoś zminusował BEZ dania kontrargumentacji. Po prostu powiedziałem poprawnie i zgodnie z prawdą.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    6 lipca 2011 o 21:36

    Co za idiota bawi się w plusowanie, minusowanie odpowiedzi?

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    6 lipca 2011 o 14:43

    Woland. Powiedziałem co w tym nienormalnego w naszych wcześniejszych rozmowach. Dziecko potrzebuje do prawidłowego rozwoju społecznych zachowań rodzinnych Mamy i Taty. W przypadku gdy byłby tata i tata i mama i mama to dziecko nie ma jak ulec procesowi seksualizacji swojej orientacji. Innymi słowy: Nie będzie wiedziało jak obchodzić się z kobietami,a kobieta nie bedzie wiedziała jak powinna traktować faceta jako meża. I to jest nienormalne. Ranienie dziecka, zabieranie go z sierocińca i dawanie do pary homo pod pretekstem ,,normalności i patologii''...Albo ,,dla dobra dziecka''. Szkodzi się tym dziecku, pojmiesz to? PLEMNIK osobno nie jest nowym człowiekiem. Czy plemnik rośnie? NIE! A komórka która powstaje po połączeniu Plemnika i Komórki jajowej już tak. Podczas naturalnego zapłodnienia giną jedynie plemniki. Mało tego, ciało kobiety wykorzystuje je, a jakże, do czegoś co się nazywa potocznie ,,wzmacnianie'' błon wewnątrzmacicznych. Umierają komórki 2 n. Nie rozwijające się. Nie będące nawet połową człowieka nowego. W przypadku iv vitro nie zagnieżdża się w brzuchu kobiety plemników 2n, lecz pełne wykształcone już zygoty 4 n! To już jest nowy człowiek bo non stop się dzieli, ma nawet inny genotyp niż jego rodzice. Przypomnijmy na czym polega proces twórczy człowieka: Mężczyzna wytwarza komórki zwane plemnikami. Te komórki to zredukowane komórki ciała. Zredukowane do 2n. Kobieta wytwarza analogicznie komórkę jedną, jajową. Ona także ma 2 n. Osobno te komórki NIE rozwijają się a ich genotyp jest podzielony na dwa. W chwili połączenia się tych dwóch komórek, czyli plemnika 2n + komórki jajowej 2n powstaje= zygota 4n! 4n to genotyp właściwy, który każdy człowiek ma w swojej komórce. I mało tego, od pierwszej sekundy połączenia ta zygota ludzka się rozwija, powiększa i dzieli. Tworzy się w ciągu 2 dni blastula, czyli zawiązki organów wewnętrznych i komór ciała. Ta ludzka zygota ma ZUPEŁNIE inne dna niż matka i ojciec. TO już nowy człowiek. Biologia rozszerzona się kłania. Podczas in vitro umieszcza się w kobiecie od 8-10 (w pierwszej turze a nieraz są 2-3 tury) wykształconych już ZYGOT ludzkich, a nie plemników. I później w sposób mechaniczny USUWA się specjalnymi narzędziami część tych zygot, pojmujesz? To Aborcja i to mnoga! Pytasz a co jak nie przekonam? Cóż, wtedy właśnie kłania się jej psycholog. Ja pokazałem siebie jako osobę bliską-przyjaciel/chłopak/kumpel/brat. Od prawidłowego pocieszania jest psycholog. A WIERZ MI. Oni potrafią pocieszyć i przekonać. Problem z kobietami które mówią ,,usuwam a ty sie pie**l'' jest taki, że one są przepełnione kłamliwą propagandą ,,pro choice''. Ale w życiu nie widziały zdjęć po aborcji, w życiu nie gadały z kobietami po aborcji. Fakty PRZECIW aborcji się po prostu ukrywa. Specjalnie. ,,na życzenie''. Czyli ,,na życzenie możesz zabić całkiem nowego człowieka''. A co jeśli ja powiem, że jestem za tym by człowieka uważać za Dawny embrion i jestem za tym by zabijać go jeśli kogoś irytuje? To niehumanitarne i nieludzkie. Eutanazja. Nie ma przypadku by człowiek wspierany, człowiek pracujący chciał dokonać eutanazji. Ręczę za to głową. Nawet znam multum osób, świadectw i przykładów, że ktoś chciał eutanazji ale dano mu pracę i co? Nie cuzjąc się ciężarem dla rodziny jest szczęśliwy, że nie zabili go ,,na życzenie''!

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -2 (Głosów: 4) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    6 lipca 2011 o 12:29

    Boże... Woland. Już na innych rozmowach tłumaczyłem Ci te zagadnienia. Ta rozmowa dotyczy prostej rzeczy: Tak mówi katolicyzm, Polska to kraj ściśle związany z chrześcijaństwem, a nasz patriotyzm to BÓG HONOR OJCZYZNA od wieków. I dlatego tych durnych rzeczy nigdy tu nie będzie, bo to niepatriotyczne. Proste. 1. Nie musi. Ale nie musi też was słuchać. Jestem 100% pewny ,że po rozmowie udałoby mi się ją odwieźć od zabicia dziecka z gwałtu. Gwałt to gwałt, da się kobiecie pomóc psychicznie by nei tylko sobie nic nie robiła ale i dziecku. Akurat w tej kwestii nie masz co się ze mną sprzeczać, 3 bite lata miałem psychologię i pedagogikę. Aż zanadto wiem, że da się pomóc kobiecie PRZED aborcją tak by nie musiała jej robić. Skoro wszyscy pieprzą non stop ,,jak będzie syndrom poaborcyjny to się pomoże jej psychologiem''...A co, przed aborcją nie ma psychologa? Co to ma k**wa być? 2. W przypadku niebezpieczeństwa śmierci sprawa jest zupełnie inna i nie mieszaj tego. Jeśli kobieta bd miała umrzeć to wtedy może usunąć dziecko. Ale TYLKO wtedy. I MOŻe a nie MUSI. Odważne i godne pochwały matki które urodzą mimo niebezpieczeństwa. 3.Nazbyt często dziś aborcja to usuwanie dzieci w sposób... jak antykoncepcja. Skoro kondon puścił (oh, ale smutne, ostrzegaliśmy...) to teraz musi wychować to dziecko. Nic nie daje jej/jemu prawa zabicia dziecka. 4. Nie łapiesz o co chodzi w In vitro? Może Ci wyjaśnię. w dobie bumu na środki antykoncepcyjne i chemiczne i mechaniczne zarazem jest bum bezpłodności, co 3 para w Polsce. Przypadek? NIE! I tylko idiota gada że to przypadek. Mam dośćtego wykręcania się od odpowiedzialności. Skoro już ktoś stosował środki antyk. i przedłużał okres posiadania dzieci przez karierę to posuwa się do kolejnego błędu jakim jest in vitro. I to świadczy o tym, że zrobili błąd przed którym ostrzgealiśmy stosując śr.antykon. i stawiając karierę przed rodziną, że juz w naturalny sposób sobie poradzić nie mogą. I nikt nawet nie zająknie się o TAŃSZEJ i równie skutecznej metodzie naprotechnologii! Bo po co? Całe życie bez słuchania Kościoła i naukowców popierających stanowisko Kościoła, więc czemu by w bezpłodności która jets efektem o ironio nie słuchania nas, słuchać znów nas? In vitro to masowa aborcja, nic więcej. 1 urodzone dziesiątki zabitych. 5. Niemoralne w homo co jest? Samo iż życie i bycie razem nic. Łażenie po paradach, próby adopcji, próby zmieniania całego świata by sobie podporządkować prawo,religie,mentalność a nawet naturę..TO JEST niemoralne. Chcą sobie dupy przeczyszczać? Ich sprawa. Chcą byśmy to tolerowali? Okej. Chcą byśmy to akceptowali jako normę? No chyba ich powaliło. Chcą byśmy zmieniali prawo cywilne i religijne? No chyba nie lali. chcą adpotować dzieci powołując się na przepelnione środki adopcyjne? Posrało ich... Nikt się nawet nei zastanowił, a może zobaczyć na listy rodziców chętnych do adopcji? JEST ICH WIĘCEJ NIZ DZIECI! i nikt nawet nie zająknie się o tym, że zamiast homosiom dawać prawa do dzieci należałoby usprawnić system adopcyjny. 6. Jak ktoś jest nieuleczalnie chory to nie ma prawa popełniać samobójstwa. Gdyby Twoja mama stanęła na parapecie i powiedziała, że ma dość życia i to jej życie, nie macie prawa jej nic powiedzieć i wyskoczyłaby z okna to byś też był szczęśliwy po popełniła samobójstwo? A czym się różni eutanazja od samobójstwa? NICZYM! Ukrócenie męki? Tylko męką jest to, jeśli całe otoczenie traktuje osobę jako ciężar. Trzeba dać mu/jej cel w życiu, pracę, coś by nie czuli się ciężarem...Miłość dać i oddanie. DLATEGO jesteście nazywani Cywilizacja Śmierci... Każdego byście chcieli mordować, niby kult młodości a zarazem in vitro, aborcje, eutanazja... a wszystko w otoczce ,,homo lubiących'' ludzi.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    6 lipca 2011 o 1:31

    Ehh..Czyli wprowadzanie Eutanazji, Aborcji, In vitro, Homoseksualistów, Narkotyków, New Age i całego innego gówna rodem z zachodu, ot co. to są Niechrześcijańskie pierdoły. Wszędzie w nich się morduje/spacza normalność. A tego Obrońca Normalności nie poprze nigdy.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    30 czerwca 2011 o 18:55

    Zapytam raz jeszcze, ma być na tej stronie wyśmiewanie z wiar, z papieża, księży etc, a zarazem w ,,pełni tolerancja'' dla homosów i ateistycznych atakujących głupków...ale żeby tu żadnych religii nie było? Że tak zapytam, bo co? Co mi zrobisz? Gdzie widzisz w regulaminie że nie mogę tego robić? I homoseksualiści na zachodzie są pochwalani, choć nie wszędzie. I stąd te słowa. I stąd ten układ.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: -2 (Głosów: 4) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    5 lipca 2011 o 14:15

    Tak, ma. Patriotyzm w wydaniu Polskim jest nierozłączny z chrześcijaństwem. A te wyraźnie mówi, że nie można dzieci dawać homoseksualistom, mało tego, homoseksualizm nie powinien być w Polsce jako kraju Prorodzinnym nazywany Malżeństwem bo nigdy to małżeństwem nie było, nie jest i nie będzie. Jeśli nie wierzysz, zobacz jak jest małżeństwo opisane w kodeksie prawa cywilnego. Co do zachodu. Winniśmy się nie tyle odciąć co przestać wzdychać do homoseksualnych ideałów, przestać wzdychać do ,,opieki'' aborcyjnej i przestać wzdychać do aprobaty na narkotyki... Powinnismy przestać wzdychac do rzeczy które nie tylko niszczą tamte kraje ale też niszczą poczucie człowieczeństwa. Spaczona wizja miłości, jako takiej homronalnej. Pozwolenie na wszystko i tolerancja na wszystko. To chore. Są rzeczy Czarne i Białe. Nie ma szarych. Szare to niepewność a nie kolejna ścieżka. W tamtych krajach w zasadzie NIC państwo nie pomaga biednym. My mamy pomoc dla tych najmniejszych, a nic bardziej nie świadczy o człowieczeństwie i chrześcijaństwie ,patriotyźmie Polskim jak własnie ochrona tych najmniejszych. A czemu powinieneś być dumnym z bycia polakiem? Bo to Twoi i moi pradziadowie w wojnach ginęli żebyś mógł powiedzieć do mnie po Polsku ,,Ty katolu''. To oni ginęli za to byś mógł dziś przeklnąć po Polsku, byś mógł zapłacić pieniędzmi z tysiącletnim orłem białym. Powinieneś być dumny z naszej historii, z tego, żę kiedy inne kraje dawno były w ciemnej dupie to my kroczyliśmy drogą honoru. To my przez rozbiory i ataki niemiecko-rosyjskie się SAMI przedarliśmy. Co nam dał zachód? Pomógł we wrześniu 39? Nie! olał nas. Olał jak nikt inny. A kto mówił głośno na cały świat o tym co się działo? Watykan. Radio Watykańskie... Winieneś być dumny z tego, że nasze tereny nie zostały odebrane siłą bezbronnym ludom. My tu od zawsze byliśmy. Wszelkie zmiany terenów zawdzięczamy najeźdźcom. Powinieneś być dumny za husarię, za nasze narodowe tradycje, za nasze zasady Bóg Honor Ojczyzna, za naszą historię, jezyk i kulturę. Nie zrozumiesz tego bo myślisz globalnie. ,,Co mi z mojego kraju, moją ojczyzną cały świat''. Mylisz się. Twoje wzorce zachowań wyrobili Polacy. Gdybyś mieszkał wśród plemienia Haunów to być chodził z przekonaniem, że nie ma płci a Ty jesteś kobietofacetem. Mało tego, byłbyś wychowywany z przyplaskaną czachą. To wszystko ma wpływ na Ciebie.

    [Odpowiedz]
    [pokaż komixx]
      Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj

    Nocturno19 PW
    Światowej klasy Derp Derpowski, który szkicuje na kolanie

    4 czerwca 2011 o 12:58

    Dlaczego mam podchodzić z dystansem do tego że ktoś atakuje moją religię co? A ateista potrafi podejść,,z dystansem'' gdy ja powiem ,,Ateizm to debilizm i głupota ,wyssana z palca bajka''? Nie. Więc proszę mnie nie obrażać.

    [Odpowiedz]

    « poprzednia 1 26 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1628 29 następna »